marți, 27 octombrie 2009

Noapte buna!

Mi-a ruginit indicatorul de "noapte buna". Era candva albastru, taiat pe diagonala de-o dunga rosie. Mi-au cazut bucati din tencuiala peste ochi si pleoape grele nu mai au pe ce sa se sprijine. Cu greu imi mai gasesc locul pe perna si tot cu greu in picioare. Ma plimb visand si dorm cu ochii deschisi. E ciudat. Cand ai insomnii traiesti totul pe jumatate. Esti aproape treaz si niciodata adormit. Cand traiesti pe jumatate, si tot pe jumatate ai si murit deja cum se numeste? Imi vine sa-mi curat rugina de pe "noapte buna" si sa-mi sterg cu guma dunga rosine de pe diagonala. Sa-mi pun la loc pleoapele peste niste ochi obositi si sa-mi duc moartea la gunoi. Dar cu ce mai raman? Cu intuneric? prefer sa am tot timpul un bec aprins, o lumanare arzand si o lumina care sa nu ma lase niciodata sa dorm cu adevarat. Macar asa mai apuc sa mai zaresc printre gaurile din tencuiala celorlalti, chiar si cu ochii intredeschisi.

Un comentariu:

Mo spunea...

Patru
http://northmonica.blogspot.com/