sâmbătă, 13 decembrie 2008

Descoperire:

Ai bagat vreodata mana adanc intr-un ou? Sa-i simti inceputul... sa pipai rostul lui cel galben si fragil... sa-i cresti cu ochii zilele si sa-i dai apoi de-o parte adevarul alb in care se infasoara... Eu am dat azi peste un ou sincer. Statea el singurel intr-un colt de lume. L-am luat in mana si i-am conturat cu degetul forma intreaga, de la varf pana jos cercetandu-i fiecare mica fisura si gandindu-ma la cum va fi crapat de propria-i buna intentie. Cu toate astea, am descoperit ca un ou nu-i deloc sensibil. Ai impresia asta cand il vezi ca nu se poate tine singur pe picioare. Dar incearca sa-l inchizi intr-un borcan, incearca sa-l pui sa stea drept zile intregi, fa-l sa se rostogoleasca in cerc ore la rand... nu se sparge. Si nu seriozitatea cu care apare in fata ta il protejeaza. Ci adevarul dinauntru. Cu cat e mai bine trecut prin focul framantarii propriei vointe, cu cat e mai calit in luptele cu propriul egocentrism, cu atat e mai tare si mai rezistent...

Niciun comentariu: