miercuri, 3 decembrie 2008

Si cand e timp, e si poezie...

Am inchis ochii, am numarat pana la zece si m-am intors.

Ai disparut.

Stiu ca te ascunzi undeva dar nu te vad.

Ai ajuns sa imi stii fiecare miscare

Si cu cat mai cunosti mai bine,

Cu atat reusesti sa te ascunzi mai departe.

Stii unde o sa te caut

Si eviti mereu locurile in care as putea sa arunc un cuvant.

Lumina asta slaba te ascunde bine.

Eu nu stiu sa vad in umbre... nu le cunosc.

Ai ales bine locul de data asta.

Suntem intr-o incapere in care n-am mai fost niciodata.

Te poti ascunde oriunde...

Nu stiu unde sa te caut.

Oare sa fii intr-o oglinda?

Te-ai ascuns in spatele pozei tale de pe birou?

Te-ai lasat sa te confunzi cu fumul?

Nu te mai vad... incep sa ma ghidez dupa inima.

Te aud cum zambesti undeva in dreapta mea...

E intuneric dar iti aud clar ochii ce ma fixeaza din spate.

O sa te gasesc... Nu mai dureaza mult.

Niciun comentariu: